[Javalist] Business logic scope Session beanben

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2017. Jún. 14., Sze, 08:44:31 UTC

Igazából a Spring annyira intuitív módon tanulható, hogy én, aki
kocajavás és kocafejlesztő vagyok, is átlátom. A fenti @Inject -et
mondjuk nem vágtam volna csípőből (pusztán azért, mert nem kódolok túl
sokat Springben), de így utólag tényleg tök logikus.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84