[Javalist] Kavarjuk fel az állóvizet

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2017. Május. 22., H, 12:56:57 UTC

hello,

On 5/22/17 2:51 PM, István Viczián wrote:
> Üdv,
>
> Trollkodhatok? .NET?
Elég öreg vagyok ahhoz, hogy azt mondhassam, úgy szeretnék meghalni,
hogy ne kelljen .net-et használni. :)
Valahogy a viziló studió nekem nagyon bosszantó.
> Vastag kliens alkalmazást nem fejlesztenék Java-ban. Nem akarok
> flame-elni, így nem azt írom, hogy nem alkalmas rá, hanem hogy nem éri
> meg.
Jó lenne még a Qt is, annak nagyon jó UI felülete van, de a JPA nagyon
hiányzik belőle.

Mint a Kis Hercegben a róka, amikor kiderült, hogy a KH bolygóján
nincsenek vadászok, de tyúkok sem:
Semmi sem tökéletes :(