[Javalist] Kavarjuk fel az állóvizet

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2017. Május. 22., H, 13:21:07 UTC

Sziasztok!

Én dolgoztam eclipse rcp/rap-val. Megtanulni sokáig tart az OSGI és az
eclipse keret miatt. Ha már elsajátította valaki, akkor relatíve gyorsan
lehet vele dolgozni, de le kell nyelni, hogy az egész kódbázis nagyon régi
(nincsenek benne pl. generikusok még). Szóval eclipse rcp irányba nem
mennék, ha teljesen új neked.

Üdv:

Gábor

2017. május 22. 14:56 zamek írta, <zamek at vili.pmmf.hu>:

> hello,

> Elég öreg vagyok ahhoz, hogy azt mondhassam, úgy szeretnék meghalni, hogy
> ne kelljen .net-et használni. :)
> Valahogy a viziló studió nekem nagyon bosszantó.

> Jó lenne még a Qt is, annak nagyon jó UI felülete van, de a JPA nagyon
> hiányzik belőle.
>
> Mint a Kis Hercegben a róka, amikor kiderült, hogy a KH bolygóján
> nincsenek vadászok, de tyúkok sem:
> Semmi sem tökéletes :(

>>> Zoltan (Zamek) Zidarics