[Javalist] org.hibernate.TransientObjectException: object references an unsaved transient instance - save the transient instance before flushing

Zsombor gzsombor at gmail.com
2017. Okt. 5., Cs, 19:22:35 UTC

Hali !

 Érdemes először megállapítani, hogy pontosan melyik objektum példányra
panaszkodik, és hogy olyan típusú objektumokat ki és mikor hoz létre.
Elképzelhető, hogy valami rosszul megírt mapper osztály hoz létre új
példányokat, vagy az equals/hash code van rosszul megírva, és emiatt
gondolja ezt a hibernate.
Amúgy érdemes ragaszkodni a JPA standard annotációkhoz, pl ilyet írni :
@OneToMany(cascade = CascadeType.ALL, fetch = FetchType.LAZY) s nem
hibernate specifikusokkal teletűzdelni a kódot. Nem mindig egyértelmű, hogy
mikor mit vesz figyelembe.

Üdv
 Zs