[Javalist] org.hibernate.TransientObjectException: object references an unsaved transient instance - save the transient instance before flushing

zamek42 zamek42 at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 09:00:49 UTC

Sziasztok,

Válaszolok magamnak, hogy ha valaki beleütközik ebbe a problémába legyen
nyoma.
A problémát a version okozta. @version annotációval a hibernate-nek
lehet segíteni optimistic locking megvalósítására. Ennek a típusa
először int volt, akkor reklamált, hogy nem tud null értéket adni neki.
Aztán módosítottam Integer-re, null és 0 kezdőértékre, de mindkét
esetben unsaved transient instance lett a hibakód.

Úgyhogy szegény Hibernate segítség nélkül maradt:(

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com