[Javalist] org.hibernate.TransientObjectException: object references an unsaved transient instance - save the transient instance before flushing

Tóth Zalán toth.zalan1987 at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 17:38:05 UTC

Ha jól emlékszem Spring Boot+ Hibernate esetében, ha a @Version annotációt
használod, akkor  az alapján fogja eldönteni, hogy új entitással vagy már
perzisztáltal van-e dolga (version nélkül az id mezőt használja erre). Ha
null az értéke akkor új...
Nem lehet hogy a 0 értéknél úgy gondolja hogy már perzisztált entitással
van dolga, de mivel nincs elhasal?

Mondjuk az infó nem sok szóval csak tipp.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>