[Javalist] Swagger kodgeneralas

Csatari Otto dreaml at freemail.hu
2018. Jan. 23., K, 12:01:29 UTC

Üdv!

Használjátok a swagger yaml-t kód generálásra? Ha igen, akkor az érdekelne, hogy kezelitek a változások az újrageneráláskor?

Az a gondom, hogy tervezek egy API-t (ami sose jó elsőre, inkább sokadikra), "éles" környezetbe kell tenni, stb..
De a yaml-ból generált java osztályokat át kell írnom, mer nem tetszik/jó úgy ahogy a swagger kigenerálja. De jön a következő generálás... És amit átírtam, azt a következő generálttal csak nehézkesen tudom (szinte kézzel) újra és újra szinkronizálni.

Azt volt az elképzelésem, hogy a model->yaml->kód, azaz felső szintről (tervből) mindig újragenerálható a rendszer és tuti azt tükrözi.
Valamit nagyon rosszul értek/csinálok és ez így nem működik, nem így kell csinálni? Tudtok adni valami támpontot, működő megközelítést?

Köszi,
Ottó