[Javalist] Swagger kodgeneralas

Verhás István istvan at verhas.com
2018. Jan. 23., K, 12:20:01 UTC

Bár az első kérdésedre a válaszom nem, mégis elolvasva a teljes feladványt
tipikus verzió kezelésnek tűnik számomra. Én a generált forráskódot
betenném egy verzió kezelő, továbbiakban hívjuk git-nek, mondjuk a master
branch-ébe. Majd egy másik branch-ben mondjuk egy perfect nevűben tárolnám
a tökéletesített verziót. Amikor egy új verziót generálsz akkor az megy a
master-be, majd a git segítségével "utána húznám" a  perfect brach-t vagyis
alkalmaznám rá a masterben megesett változásokat. Ez az esetek nagy
részében a git-nek manuális beavatkozás nélkül szokott menni. Ha neki nem
megy automatikusan, jó eséllyel más eszközt sem fogsz találni ami
automatikusan megoldaná ezt a problémát.
A master/branch lesoztás persze lehet épp fordítva is, ez már
ízlés/szokás/company policy kérdése.

üdv
vi