[Epitesz] Kulso hoszigeteles

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Sze. 8., Sze, 14:41:47 CEST

Üdv!

>Nekem az tetszik benne, hogy ezzel a habbal egeszen vacak feluletekre is
fel
>lehetne rakni a tablakat. A hab nagyon tapad a teglahoz, betonhoz is, es
utolag
>is puffad, dagad rovid ideig meg, szoval jol ramaszik a feluletekre.

Tetszik nekem is, csak fene tudja, az idö vasfoga mit müvel
a PUR-habbal. Azt tudom, hogy ha kevés fény is éri , porzik már
öt év után is.De az tény, hogy rohadt módon ragad újkorában....:}
De tovább gondolva: nekem volt egy nadrágom, amivel beletérdel-
tem egy lecsöppent habba, azon még öt év után is f at sza volt a folt...
Akkor PUR-habja válogatja?
Gyula