[Epitesz] Vezetekeles

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Aug. 9., K, 15:46:16 CEST

>Ertem, figyelni fogok, bar gondolom ha olyan vezeteket hasznalok, ami >egyben van 3*2,5mm-es abban egyforma vastagok a vezetok.

  <<<<<< Na itt kezdett egyértelművé válni, hogy mit értesz 3*2,5 alatt..... Ha csőbe rakod a vezetéket, nem kell kábelt használnod, az már pocséklás (és melegedés szempontjából is káros). Használj csak egyszerűen egy eres MCu (tömör) vagy Mkh (sodrott) vezetéket. Lényegesen olcsóbb (1m 3*2,5 kábel kb.110HUF, az eg eres métere 15-25HUF között mozog). Vegyél színenként és vastagságonként egy-egy dobozzal (100m/doboz) és abból húzd be a kellő mennyiséget...

>Ha netan valahol toldanom kellene (isten ovjon ettol...) a jelenlegi >vezetekeleshez, akkor mivel es hogyan lehet jol, szakszeruen toldani az alu >vezeteket rezvezetekkel? Hazilagos kivitelezesben gondolkodva, tehat speci >presszerszamok es hasonlok kizarva..

Erre találták ki a WAGO vezeték összekötőt. Ez egy rugós, szigetelt kapocs, amellyel bátran összekötheted az alut a rézzel, a gyártó is specifikálja rá (de csak a tömör rezet tudod beledugni).

A kismegszakító értékeket pedig a fogyasztók alapján válaszd ki, figyelve az egyidejűség lehetőségére és mértékére is. A kapható értékek B:6;10;16
C:0,5;1;2;6;10;16. A C-t nagynyomatékkal és nagy árammal induló forgógépek esetén ajánlják, neked ilyen valószínűleg nincs.

Üdv, Imi

WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!