[Epitesz] Vezetekeles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 9., K, 19:08:57 CEST

>3*16A a betap. :) Tehat a lepcsohazi szekrenyben is az ora alatt 3 db 16A-s
>kismegszakitom van.
Jaaa, bocs, a 3-ast nem vettem eszre. :-)
Így mar mas az abra.

>vezeteke lesz csak a belteri tervezett helye ala elvive, es ott szigetelten
>a dobozban veget er, esetleg >teszek fel neki egy kulon dugaljat, bar
>index-es forumban a klimasok nagyon fujnak a nem fix bekotesre. >:)
Nekem is van minden klimanak egy-egy konnektor. Indok: nem olyan olcso
szerkezetek ezek, hogy hadd verje csak agyon a villam. :-) Amugy a
leirasaban is fix bekotesrol beszelnek.

>Viszont akkor meg egy erdekes kerdesem volna, en a multkor a padloban is
>hasznalt gegecsoben >gondolkodtam, hogy olyanban viszem a vezetekeket.
>Akkor az sem tul jo gondolat? Abba utolag befuzni >barmit is, eleg erdekes
>jateknak tunik.. Plane ha tobb vezetekrol van szo, nem egy db tobberes

Szerintem ezekben a csovekben nem rosszabb a behuzas, mint a sima csovekben.
Felteve, hogy rendesen mindenutt rogzitve vannak. Marpedig ha bebetonozod,
akkor rogzitve lesznek.
Kicsit kihegyezve az osszehasonlitast, a gegecso jobb hotechnikailag.
Nagyobb feluleten tud hot leadni. :-)))
(Nem komolyan veendo szempont!!! :-) )