[Epitesz] Vezetekeles

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Júl. 20., Sze, 07:51:58 CEST

Használj nyugodtan egyszerű villanyszerelési gégecsövet. Az olcsó és bőven tud annyit dilatálni, hogy ne szakadjon el. Vezetéknek pedig MCu vagy Mkh tipusú, egyeres vezetéket, vagy bármit, ami befér a csőbe és alkalmas a hálózati feszültségre.... Gondolom nem akarod bespanolni a csőbe a drótokat?? Akkor meg elég lesz akármilyen hőtágulásnál (hiszen a vezeték is nyúlik). Két ér Mkh-val és gégecsővel méterenként kijöhetsz kb. 60Ft-ból!!

Üdv, Imi