[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Nov. 29., K, 21:05:45 CET

Üdv!

>Itt nem sikerült véletlenül hibát elkövetni? A tető héjszerkezete alatt
kéne
>lennie pont ezért (is) egy légrésnek. Alul be, fölül ki a levegő.

Van is. De a tetőlécek lerontják az áramlást.
Ha most állnék neki, biztosan belecsempésznék valami csőrendszert a cserepek
alá.
De azt hiszem, mivel az ablakot "mesterek" készítették, és beázik, szét kell
döntenem, akkor meg már nagyobb ablak lesz, és "ha már intézkedik", akkor
vagy 10 m2 napkollektort is fölgyógyítok.
Aztán meglátjuk. De az utóbbin még csak töprengek. Nemrég láttam egy elég
kicsi kész modult, valami 300 rugóért, annyiból azért én nagyobbat hozok
ki..:}}}

Gyula