[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Nov. 30., Sze, 00:08:49 CET

Király,Gyula wrote:

> Van is. De a tetőlécek lerontják az áramlást.

De van ki- meg bejárata is? Mert, ha a tetőlécek alatt is marad hely, azért
ekkora melegtől áramlik ám a levegő rendesen.

> De azt hiszem, mivel az ablakot "mesterek" készítették, és beázik,
Részvétem.

> szét kell döntenem, akkor meg már nagyobb ablak lesz, és "ha már
> intézkedik", akkor vagy 10 m2 napkollektort is fölgyógyítok.

Az nagyon hasznos lesz majd. Kell akkora? Látok itt-ott elég nagy házakon,
akkorákat raknak föl, mint egy nagyobb tetőtéri ablak. Nekem nagyon
szimpatikus házilagosra a hajdú lapradiátor mattfeketére festve. Korrekt
csatlakozásai vannak, nem kis nyomást is kibír, jó a porszórás is rajta,
csak a fölötte lévő üvegszerkezetet, lezárást kell megcsinálni. Nem tudom
megítélni, a gyári mennyivel jobb, de hogy ez sokkal olcsóbb, az biztos.

Egyszer én is elkövetek ilyesmit, csak most messze nem tartok ott. Kis
üvegesmunka, feltölteném corgonnal (az van), persze kialakítva, hogy
biztosan átáramoljon a gáz benne maradéktalanul, talán autószeleppel
kiegészítve, nem tudom... szóval nem lehet az olyan ménkü nagy durranás.