[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Nov. 30., Sze, 05:57:15 CET

Üdv!
> Nekem nagyon
szimpatikus házilagosra a hajdú lapradiátor mattfeketére festve. Korrekt
csatlakozásai vannak, nem kis nyomást is kibír, jó a porszórás is rajta,
csak a fölötte lévő üvegszerkezetet, lezárást kell megcsinálni. Nem tudom
megítélni, a gyári mennyivel jobb, de hogy ez sokkal olcsóbb, az biztos.<

Ezen én is elmélkedtem már, úgyis kell a tetőtérbe fölrakni valamikor,
megveszem, aztán próbaként előtte kísérletezek vele egy kicsit. Alighanem a
bordázott fele a Nap felé a jobb megoldás. Corgonért meg majd megyek
hozzád..:}}}}
A szellőzéshez meg két sorban szellőzőcserepek is vannak, de a déli napot
pont telibe kapja.

Gyula