Re: [Epitesz]Epitesz digest, 12 kötet, 9 szám

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 28., Sze, 11:31:01 CEST

Pluzsik András wrote:
> Szíves elnézést de vannak dolgok amivel nem tudok egyetérteni.
> Kezdjük: (A mondandóm egy kicsit hosszúra sikeredett, ezért miután
> átolvastam a felét elhagytam és a folytatást a következő számra adom
> fel.)

:-)) Itt nincs következő szám, akkor jön az emil, amikor beküldjük. :-)

> 1. A permetezés csak annyival több, hogy a fafelület esetleg színes
> lesz. A farontók ellen sokat nem jelent, még akkor is ha az
> alkalmazott szer a Xylamon. A favédelem lényege hogy a szerrel a

Akkor valamit nagyon rosszul csinálhattam, mert 30 év alatt nem akarnak a
farontók megjelenni. A permetezést nem mint jó módot írtam le, hanem ha kész
szerkezetet kell levédeni, amit ugye nem nagyon lehet már mártogatni, akkor
az ecsetelés és a szórópisztolyos módinál lényegesen kellemesebb, gyorsabb,
hatékonyabb. És jóval bőségesebben jut a felületre a lé, mint a másik
kettővel.

Akár arra is van lehetőség, hogy jó sokszor visszamenjünk ugyanarra a
felületre, ha látjuk, hogy issza szépen.

Biztos nem tökéletes, de valahogy kétlem, hogy létezik tökéletes megoldás.