[Epitesz] Epitesz digest, 12 kötet , 9 szám

zulu zulu at gportal.hu
2005. Sze. 28., Sze, 13:05:38 CEST

Nincs más alternatíva. Ha figyelembe veszem, hogy 0.75 l xylamon 1750 HUF-ba kerül, a szárított faanyag pedig vedeli
a levet, akkor ócsóbbnak tűnik felgyújtani a tetőt, oszt újra csinálni, mint áztatgatni X m3 faanyagot tudj'Isten mennyi
szerrel. mindenesetre tegnap estére lekentem az egészet. Kösz a permetezéssel kapcsolatos 5letet, bevált, de Cif-es
fújtatós flakonnal csináltam az egészet.
-zulu