Re: [Epitesz] Epitesz digest, 12 kötet,9 szám

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 28., Sze, 15:13:00 CEST

zulu wrote:
> Nincs más alternatíva. Ha figyelembe veszem, hogy 0.75 l xylamon 1750
> HUF-ba kerül, a szárított faanyag pedig vedeli
> a levet, akkor ócsóbbnak tűnik felgyújtani a tetőt, oszt újra
> csinálni, mint áztatgatni X m3 faanyagot tudj'Isten mennyi
> szerrel. mindenesetre tegnap estére lekentem az egészet. Kösz a
> permetezéssel kapcsolatos 5letet, bevált, de Cif-es
> fújtatós flakonnal csináltam az egészet.

Nagyon jó ötlet! A lényege ugyanaz, nem aerosolt csinál, hanem jól látható
folyadékcseppekkel dolgozik. Kicsit macerásabb, meg közelebb vagy hozzá,
viszont védekezni is könnyebb vmi szájmaszkkal.

Én meg a klímákat szoktam ilyennel tisztítani. Hogy nem jutott eszembe!? Nem
baj, fő, hogy Neked eszedbe jutott.