[Epitesz] bemutatkozas + ket kerdes

Peter Princz princzp at gmail.com
2006. Aug. 16., Sze, 10:03:18 CEST

Sziasztok,

On 15/08/06, Peter Princz <princzp at gmail.com> wrote:
> Sziasztok,
> most iratkoztam fel. Princz Peternek hivnak,
> 1. Fagerendak lekenese Xylamon-nal.
> 2. Kert & bogarak.

koszonom szepen a szives fogadtatast, a sok listas es priviben jott
hozzaszolast is, igazan remek.
Csak par dolgot tennek hozza a "vedelmunkben", mert tobben is
furcsallottatok: nekunk legkozelebbi barkacsbolt az amugy nem is
nagyon olcso, nem is a legnagyobb valaszteku Bricostore Budakalaszon
(tenyleg: ez is megerne egy kerdest: ki hova jar?), a Xylamon-t ott
ajanlottak, pedig vannak lazurok is, es direkt mondtuk hogy belterre
lesz, azt mondtak nem baj. Szerencsere eros kereszthuzatban es
vedoalarcban dolgozott a nejem.
Koszonom a biztatast, akkor a masik dobozzal a masik szobaba ki sem
bontjuk, hanem kicsit asszertivebben ramegyunk erre a lazur dologra,
van ott egy komplett hajo ahol csak lazurok vannak.
A sziklakertet meg elnagyoltam, mert rohantam: a sittben a kovek
tenyleg akkorak es olyanfelek, amikbol akar sziklakert is lehetne,
mellekepuleteket is bontottak el.
Pokokkal, bogarakkal kapcsolatban, meg ugy altalaban is azt hiszem,
minden rendben van a gyerekek neveltetesevel, meg a mi fejunkben is,
talan.

Szep napot,
  Peter

--