[Epitesz-barkacs] napkollektor - hűtés

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 20., Sze, 11:38:03 CET

Zsolt wrote:

> PVC csôvel és idomokkal hasonlóan nem lesz olcsó, ezért gondoltam a
> saját legyártást, mert van kb. 1000 kg erre alkalmas PVC darám, meg
> extrúder.

Ja, így már érthető a lelkesedés a gyártás iránt. Azért a csőgyártás nem egy
piskóta dolog, lehet, hogy több hibát viszel be, mint a ragasztással vinnél,
de adja Isten, hogy sikerüljön.

> A párakicsapódás az lesz, de van a cserép alatti fólia amin végig tud

Akkor ez megoldott. Csak azért írtam, mert van olyan rendszer is, hogy a
hőszigetelő fölött nincs esővíz védelemre fólia, mert olyan a héjazat, hogy
nem jön be alapvetően a víz, hanem itt direktben tud szellőzni a mondjuk
cserép hézagain át mondjuk a kőzetgyapot. Ekkor lenne ciki, ha ráfolyna a
kondenzvíz.