[Epitesz] Napkollektor

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Jún. 11., V, 11:32:29 CEST

Üdv!

>Viszont, ha figyelembe vesszük, hogy az üveg nem teljesen tükör, célszerű
az
>infra kisugárzást minél jobban csökkenteni.
Nu, bejöttél a csőbe..:}} A zúzmara nem engedi ki a hőt ..:}}
Hidd el, egy sík felület, legyen a lehetséges legjobb hőelnyelő, akkor is
fog visszafelé is sugározni. Az üveg olyan, amilyen, de a nagyobb felület a
forró levegőből jobb hőcsatolást fog adni a vízhez. Mondom én, némi
hőfényképezős praxissal.( Merthogy az üveg egyszerűen átlátszatlannak tűnt.)

> Mert bár a visszavertet is
kevésbé veszi be, de ez arányos a kibocsátás csökkenésével, ellenben az
üvegben elnyelt adag csökken. Legjobb lenne egy látható fényre áteresztő,
ifrában tökéletes tükör, a kettő között meg vákuum.<
Álmodni én is tudok..:}}

>Aha. Így tényleg jobb sokkal. Főleg, ha a töltőgáz argon lenne.
 A bevonattal egyetértek, de a CORGON nem olcsóbb?  A CO2 is sokkal jobb
hőszigetelő, mint a levegő.

Az irányzás tényleg csak teória, mert 100x egyszerűbb a tetősíkba tenni a
holmit. Csak ott kínálta magát a forgatás. Tennék föl képeket, ha tudnám,
hol, és hogyan..:}}}

Gyula