[Epitesz-barkacs] locsolas, buvarszivattyu, viztorony, stb...

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Ápr. 16., H, 20:09:10 CEST

na most jöttem, az obiból.

szóval van 8999ért TIP szivattyújuk ugyanolyan mint ami egy 16990 ft-os házi
vízellátón.

kérdezgettem az eladót, stb... és arra az elgondolásra jutottam, hogy

1. megoldás
megépítem a házi víztornyot és oda nyomom fel a vízet

2. megoldás
a szivattyúval építek egy házi vízellátó rendszert, amire egy 120 l boyler
tartályt
és egy nyomás kapcsolót  teszek.

3. megoldás (amit Te is írtál)
a buvár szivattyú által felnyomott vizet küldöm bele a szivattyúba.
ezt már ki is próbáltam... a vizszintes csôbe beletoldottam egy mosógép
szivattyút és egy nagyságrenddel jobb lett az eredmény.

a 4ik megoldás már egyenesen félelemetes :) a házi víztorony összekombinálva
a szivattyús nyomáskapcsolóval.... na ezt csak a ha sok idôm lesz bizony
kipróbálom...

na holnap veszek egy szivattyút és neki állok barkácsolni

elsôre a 2. és 3. verziót fogom kipróbálni

köszi

zsolt