[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 2., H, 08:32:32 CEST

Lefolyócső elég messze van, de az ötlet jó nagyon is, megnézem majd mit
lehet vele csinálni. Mi lenne a legvékonyabb cső, ami erre alkalmas?

A korcolásba azt hallottam, hogy összepréselés előtt be lehet ragasztani
tömítést, és akkor jó lesz.

A koszorú fölé akár purhab is jó? Mondjuk telefújni, és amíg képlékeny,
ráfektetni egy lemezt?

Erre akkor mi lenne a legjobb vízszigetelés és járófelület? Az a dudoros
szivárgólemez terhelhető?

Köszönettel,
Gábor