[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 10., K, 11:51:43 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Az nem bírja, de nem is arról van szó. Ide pvc nyomócső kell,

Hú, mondd már halkabban, nehogy az én csöveim megtudják, mert a végén
még kidurrannak így közel 30 év után! :-)

(Szerintem az a fő különbség, hogy a vékony, 2mm-es falvastagságú csőre
már nem lehet menetet vágni biztonsággal, míg a vastagabb falúra simán.)

Melegvizet meg én akkor se szerelnék műanyaggal, ha megesküszik a
gyártó, hogy húdemárpedig....

Annak szerintem kellene bírnia azt a nem igazán üzemszerű állapotot is,
amikor bármi hiba miatt pl egy bojlerben felforr a víz, tehát gőz jön a
csapból, méghozzá nyomás alatt, legkevesebb hálózati víznyomás alatt. Ha
ekkor eldurran, vagy csak spriccelni kezd kilyukadásilag egy műanyagcső,
annak végzetes következményei is lehetnek.
Azt elhiszem, hogy a normál forró vizet bírja.