[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 10., K, 12:08:53 CEST

On 10 Jul 2007 at 11:51, jhidvegi wrote:
> Annak szerintem kellene bírnia azt a nem igazán üzemszer~n állapotot
> is, amikor bármi hiba miatt pl egy bojlerben felforr a víz, tehát g~Nz
> jön a csapból, méghozzá nyomás alatt, legkevesebb hálózati víznyomás
> alatt. Ha ekkor eldurran, vagy csak spriccelni kezd kilyukadásilag egy
> m~nanyagcs~N, annak végzetes következményei is lehetnek. Azt elhiszem,
> hogy a normál forró vizet bírja.
Az sem volt üzemszerű állapot, amikor tűz keletkezett a
pincémben. A hő hatására meglágyult a plafon alatt 20 cm-rel
vezetett pvc cső (szürke, hideg vízre való), és keletkezett rajta
egy 3-4 mm átmérőjű luk. Érdekes módon alulról kapta a meleget,
de felül lukadt ki. Ezen a lukon egy kemény kis vízsugár jött ki,
ami a plafonnak ütközve szétterült és sprinklerként oltotta maga
alatt a tüzet :-()

üdv

szepygab