[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 10., K, 12:08:53 CEST

On 10 Jul 2007 at 11:51, jhidvegi wrote:
> Szerintem az a f~N különbség, hogy a vékony, 2mm-es falvastagságú
> cs~Nre már nem lehet menetet vágni biztonsággal, míg a vastagabb falúra
> simán.
Sokmindent meg lehet csinálni, de minek.
Sokkal olcsóbb a ragasztható idom, mint a menetes, fém fitting.
Minek vágjak menetet, álljak neki tömíteni azt, amikor a rendszer
sokkal egyszerűbb szrelést tesz lehetővé? Ahol csaphoz vagy más
menetes fém idomhoz kell csatlakozzak, ode megveszem az egyik
végén ragasztható, másik végén külső vagy belső mentes idomot, és
korrekten megoldottam a problémát. Csak arra érdemes
odafigyelnem, hogy először tekerjem bele a fittinget a csapba, és
azután ragasszam rá a csővégre, mert így a legegyszerűbb azt
biztosítani, hogy a kivánt irányba álljon majd a csap.

üdv

szepygab