[Epitesz-barkacs] Szerszamos fahaz alapja és fája

Tóth-Szabó György zsiraf at mylinux.hu
2007. Júl. 13., P, 10:17:01 CEST

2007. július 10. keltezéssel jhidvegi alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Amit nehogymá ne húzna ki a szél. :)
Ja, mert kis hazánkban mindennaposak az orkán erejű szelek.

Azért én azt megnézem, hogy ha egy ilyen szögvasat rendesen leütsz (és nem
kisod neki a lyukat) mondjuk másfél méter mélyre, akkor azt a nálunk szokásos
80-100 km/h sebességű szél kihúzza a földből. Előbb szaggatja le róla az
építményt.

jókat:
--
 .~.