[Epitesz-barkacs] minimal hutes - harmatponti tablazat

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jún. 11., H, 13:40:31 CEST

> megvizezve, kis huzatba állítva: 15 fok. Levegő: 20 fok, rel
> páratartalom a táblázat szerint 75% körül van.

Ugyanez kint: 26/19 fok, kb 65%.

Ha bent csak simán hűtenék, pl falhűtéssel, szintén 20 fokra, akkor 95%
körül lenne a páratartlom, ami már elég szarul viselhető.

Nekem az volt a szempontom a párátlanításnál, hogy észrevettem, hogy a
lézerprinterből kijövő papír összekunkorodik. Nehogymááá! :)

Nem olyan könnyű különben légszárítani. Ha most felfűteném itt a levegőt
22 fokra, akkor lenne 65% a páratartalom, ami tök jó lenne, de a
hőszigetelés miatt magától nem akar könnyedén felmenni. Ha meg a klíma
(csak 1) van belőve 22 fokra, akkor a legszerényebb légáramnál se képes
ennyire kihúzni a párát, mert elég keveset jár.