[Epitesz-barkacs] aluminium vágás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jún. 29., P, 19:01:45 CEST

persze speci koszorules kell hozza, de azt irta zsolt, hogy ra volt irva hogy direkt aluhoz valo. negativ elszog kell neki.

amikor en ilyet vagtam, ha annyira toltam, hogy mar a furesz tolta vissza, akkor regen rossz volt. de lehet hogy azert, mert keves volt a kraft benne.

a kezi korfuresz azert nemkicsit mas. ott pl a lemezre jol ra tudtad nyomni a gepet. nehez olyan jol leszoritani egy asztali furesz asztalara egy alu hutobordat, mikozben hosszaban vagod.

utolso kerdesem: hany foga volt annak a tarcsanak? mert az igazi femhez valoak mind igen sok foguak. (40 felett a 250-es)

vajk