[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 15., K, 08:33:53 CEST

jol ertem, hogy el kell vagni a gerendat?

de ezek feszitett vasbeton gerendak nem? Ha elvagod nem lesz feszitve benne a vas. statikus erre mit mondott?

ha az alatamasztas, leeso darab megfogasa, leeresztese meg van oldva, akkor azert nem olyan nagy tortenet elvagni egy akarmilyen gerendat sem. Inkabb a logisztika a problemas. valoszinuleg mezei utvefuroval szetfurkalas utan a sajat sulyatol megroppanna, es el lehetne flexelni a vasakat.

vajk