[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 15., K, 22:34:32 CEST

On 15 May 2007 at 19:56, jhidvegi wrote:
>  annyira elromlik a folyamat a szakaszos üzem miatt,
Elromlik, ezert is agyaltam rengeteget.

> szóval nem lehet olyat csinálni, hogy van egy igen pici
> teljesítmény~n kazán, ami ellátja a f~ntést, és van egy gázbojler, ami
> lehet akár kondenzációs, vagy akár úgy m~nköd~N, mint egy rendes bojler,
> csak nem 1,2...3kW-os a f~ntése, hanem ez a kb 6-10kW közötti?
Lehetne igy is, de egyszerubb jo keszuleket szerezni. Az ELCO
Thision cirkoi 1:9 modulacios aranyuak, csak nem kaphatok
Magyarorszagon. A 2000 euros aruk sem magaslik ki a
kondenzaciosok mezonyebol.
Az itthon kaphatok kozott erdemes megnezni a Bro:tje
keszulekeket, de a Buderusnak is vannak erdekessegei.
Mondjuk ezek egyike sem a tuskogazdasagos tomegaru, de egy
futoberendezestol elvarok nehany evtized mukodest, igy aztan
lehet valamivel dragabb.
Mint irtam megkerultem a problemat azzal, hogy a ket lakast kozos
cirkorol futom. Igy a 15 kW korul tervezesi hoigenyt fagypont
folott is eleg jol el lehet latni a keszulekkel. A melegviz
ellatas vezerleset kell egy kicsit megbonyolitani.

udv

szepygab