[Epitesz-barkacs] tartály

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Május. 17., Cs, 16:17:01 CEST

Acs Gabor írta:
> Akkor már kipróbáltad ezek szerint?
> Mi a véleményed, megérte?

Már itthon van, de nem próbáltam ki, mert ahhoz föl kellene
varázsolni a melléképület tetejére. Ehhez több "műszaki problemát"
meg kell még oldanom.
A pécsi praktikerben vettem a múlt héten áruhitellel. Az utolsó
pillanatban még egy akcióban 20 000 Ft-tal olcsóbban. Így volt
99 999 Ft.-
Sejtésem szerint hatásfokra ez tán még jobb, mint ami belül hő-
csöves, mert itt a víz mingyá' a belső csőben melegszik tőle (aminek
a külseje (belseje?? mer ott a vákuum!) feketítve van. A hőcsöves-
nél én kritikusnak tartom a belső _illeszkedést_ a hőcső
"lemeznyúlványa" és a naptól melegített üvegcső közt. Itt én nagyobb
hőlépcsőt sejtek. Ennél meg az üveg van csak a víz és a hőelnyelő
réteg közt. Remélem, egy hónapon belül a helyén lesz és üzemel.
Az "előremenekülést" folytatandó valószínűleg veszek még a domony-
völgyi hőcsöves vákuumcsövekből is idővel.
Be fogok számolni itt a barkács megoldásaimról és a tapasztalatokról.
    Üdv: HFeri