[Epitesz-barkacs] klíma kültéri elhelyezés

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Május. 18., P, 20:43:52 CEST

jhidvegi wrote:

>Hm. Milyen tipusú klíma ez? Azt láttam sok helyen, nem csak itthon :),
>hogy a klímák ventillátora elég lassan forog, kis teljesítményű (20W
>körüli), és ha nem megy a kompresszor, szinte nem is hallatszik. Lehet,
>hogy csapágyas a szerkezet?

nem , mert ujkora ota megy igy - jo sok eve - egy kb 1x1x1meteres kocka
, egy oriasi ventillatorral az egyik oldalan . ha jol remlik negy vagy
ot belterit szolgal ki .

>Így igen. Én azt hittem, hogy direkt vízhűtésre gondoltál, tehát hogy a
>kútvíz, mint jó hideg valami, bemegy valami hőcserélőbe, és így hűtöd a
>lakóteret. Ha klíma melegíti fel, mindjárt más az ábra. Ezesetben még az
>is elképzelhető, hogy van egy kerti tó, onnan veszi a vizet, és oda is
>nyomja vissza. A víz a párolgás miatt mindenképpen hidegebb a levegőnél.

erre gondoltam azzal a kiegeszitessel hogy nem vennem ki a normal
hocserelojet , csak betennek ele egy pici kutviz - klimagaz hocserelot ,
ami megsporolna a ventillator uzemet .

bye
dexter