[Epitesz-barkacs] megszünt napkollektor gondolatébresztőleg

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Május. 28., H, 10:56:16 CEST

----
> Mint HFeri a Kinaban gyartott, de egyertelmuen mediterran videkre
> szant kollektoraval.

Én nem úgy értékelem, hogy egyertelmuen mediterran videkre szant
kollektor. Ha azt írtad volna, hogy egyértelműen _hétvégi_ _ház_-
ba szánt, azt elfogadom. (De én családi házban fogom hadra!)
Kis agyalással, barkácsolással jó lesz ez, és nem is hagyhatom
abba, "menekülök előre". (Újra kisúttörő vagyok, b at sszameg! ;-) )
A vákuumcsöveket - szerintem - a kínjaiak már nagyban gyártják,
gazdaságosan. Ha lenne tőkém (a tökömön kívül), bizisten, bele-
vágnék egy vállalkozásba, ami a vákuumcsövekre épül. Az "egyebek",
amik drágák, és a hazai és EU-cégek az installáláshoz szükséges,
villmérnöknek házilagos előállításra ócsó bakkfittyekkel kaszál-
nak. Az biztos, hogy ezentúl _csak_ vákuumcsövet (esetleg a bele
való hőcsövet) fogok venni! A többit tizedáron összebütykölöm.
      Üdv: HFeri