[Epitesz-barkacs] trafóolaj kibírja-e?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 2., Szo, 08:41:44 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.08.02. 01:34:57 +2h-kor írta:

> [...]

több szempontból gondoltam:

pl. van annyi használt motorolajam, amivel feltölthetném

> Miert nem jo az etilenglikolos viz?

egy kb 80-90 literes kazánhoz  kb 35liter tömény etilénglikol, 25ezer alatt nem úszom meg
és
"a tiszta víz fajhője magasabb, mint a glikolos oldatnak, továbbá egy esetleges tömörtelenségnek nincsenek olyan káros hatásai, mint egy glikolos rendszernél. Az etilénglikol nem alkalmazható HMV-előállításhoz közvetlenül, a propilénglikol pedig elsavanyodik a használat során, illetve rendszermegforrás esetén."
--------
köszi, gondolati szinten már "túl vagyok rajta", fagyveszélyes időben víztelenítem :-(