[Epitesz-barkacs] fűtési energiaárak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 2., Szo, 13:12:02 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.02. 11:23:16 +2h-kor írta:

> Akkor is, nem úgy kell szerintem gondolkodni pusztán, hogy egy kWh
> mennyibe kerül, hanem hogy mennyit vagy kénytelen felhasználni. Pl
> hőszigeteléssel akár meg is felezhető. És tovább csökkenthető nálad a
> kútvízzel, aztán ott vannak a különféle napkollektoros lehetőségek.

igen, ezeket járom körbe

> Óriásit lehet spórolni a melegvíz felhasználása során a karos csapok
> (klúdi és társai) használatával.
>
> (Aztán persze az életnek egy halom más aspektusa is van, nem biztos, hogy
> egy bizonyosnál nagyobb erőket kell fordítani az energiafelhasználás
> minimalizálására.)

világos

2 kéményt kellene kicserélnem Schiedel kémény 7m  min 300ezer/db ez  min.600ezer
és pl. gázbekötés,tervezés, gázkazán, gázóra, engedélyek  min 1milka

ezek helyett (a mai árak mellett)

3 db split 65ezer/db  összesen 200ezer (és  nem kell kémény :-) )
max hálózatbővítés (műanyag villanydoboz, stb) 250e, de 2 split-et elbír a 25A is :-)