[Epitesz-barkacs] Klima elektronika

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 2., Szo, 22:33:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.02. 18:51:17 +2h-kor írta:

> Amit a múltkor ki kellett mossak, hát ott véletlenül egy nagy hibát
> követtem el: nem húztam ki a konnektorból.
>
> Működik úgy-ahogy, de önállósítja magát, kikapcsolgat, visszakapcsolgat,
> villogtatja a ledjeit, meg zenél minden félét. Múltkor majdnem táncra
> perdültem, mert valami ír népzenére hajazó műsort adott elő. :-)
>
> Már orrba-szájba próbáltam megpucolni, de nem segített. Egy másikból
> raktam át a nyákot.
>
> Vajon ilyen vestel klímanyák kapható külön?
> (Vagy itt a ki nem hagyható alkalom, hogy valaki segítségével a saját
> [...]

leveleid alapján (úgy értelmeztem, hogy) csak fűtésre használod

nem lehetne egy "butított elektronikával" a saját hőérzékelőivel
vagy pl. egy villanybojler kapcsolóval és egy hűtőszekrény kapcsolóval
(ill még + egy hűtőszekrénykapcsolóval a leolvasztást) autómatizálni?

(szóval én egy orosz Csinár hűtőben 2 db "hideg" kapcsolót találtam
a hideg oldalon sorbakötve más-más értékre belőve)

azért gondolkodtam el, hogy mit csinálnék, ha az egy splitem elektronikája a
tél kellős közepén behalna