[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 3., V, 10:00:18 CEST

valami miatt az udvari kemence
alá hőszigetelést kellene tennem

adott lenne egy  2m x 1m alapterületű kemence,
ami 4 - 5 tonnás lenne, ezt szeretném alulról is
hőszigetelni  K < 0,4 alá
!!!! méghozzá hőhíd mentesen !!!!

gondolom, hogy a terhet hungarocell nem bírná ki

tehát "nagyon terhelhető" hőszigetelőanyag a mai
modern korban mi lenne?

néhány pontra kivihető erő esetén a terheletlen részre
a hungarocell megfelelne, ha a néhány ponton
a terhelhető hőhídmentesség megoldható lenne

(igazából nem tudom, hogy pl. egy húsos kamion
hőszigetelt kaszniját hőhídmentesen hogyan tudják
az alvázhoz rögzíteni? valami ilyen megoldásra gondoltam)