[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Aug. 9., Szo, 07:18:02 CEST

On 8 Aug 2008 at 14:15, jhidvegi wrote:

> Igen, err~Nl már hallottam. Meggondolandó, vagy az, hogy radiátorral
> (nem sokkal) ki van egészítve.
Sosem értettem, hogy miért szerelnek vegyes rendszereket. Két
hőfokú vízkör, megoldani a biztos szétválasztását. Több gépésze,
szivattyú vezérlés... A rendszer a több szivattyú miatt több
energiát fogyaszt, nagyobb a meghibásodás esélye, és a magas
hőfokú vízkör miatt nincs értelme konydenzációs kazán
alkalmazásának, ami megint a rendszer hatásfokának rovására megy.

üdv

szepygab