[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Aug. 9., Szo, 13:07:32 CEST

On 9 Aug 2008 at 11:58, jhidvegi wrote:
> A felf~ntés ideje alatt meg ez azonnal meleg (nem
> feltétlen forró), míg a tonnás betonréteg (100m2-re számolva 6 centi
> tömör betonnal egyenérték~n padlónál ez több, mint 12 tonna, ha el nem
> számoltam) elvan egy ideig, míg érezhet~Nen felmelegszik.
Ez így igaz. A régi 15-20 cm távolságba fektetett csövezésű
padlófűtésemnek kb. 3 óra a reakcióideje.
Egy ilyen rendszer nem való ha hazaérek befűtök üzemmódra. Itt
ősszel elkezdesz hőntartani, és ez megy tavaszig. Síszünet esetén
lehet hagyni lejjebb menni, és lehet sms-ben visszafűteni
hazainduláskor.

> De lehet más értelme is. Pl egy ismer~Nsnél, ahol jó marha nagy ablakok
> vannak, azok alatt vannak radiátorok. Tehát lehet, hogy csak az
> ablakokról led~Nl~N hideg ellensúlyozására vannak ott a radiátorok.
> Padlóf~ntéssel nehéz ellensúlyozni egy nagy ablakról lefolyó hideg
> leveg~N hatását. És valszleg az alá helyezett falf~ntéssel detto nem
> megy.
Szerintem egy gyenge nyílászárót nem a fűtéssel kell kompenzálni.
A háromrétegű üvegezés - szállítótól függően 10-30 %
többletköltséget jelent új nyílászárók esetén.

üdv

szepygab