[Epitesz-barkacs] polisztirol és poliuretán egymásra hatása

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 15., P, 05:31:41 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.14. 22:08:28 +2h-kor írta:

> Asszem pur habból is van kétféle minimum. Abból a szempontból biztos, hogy
> az egyik a kinyomás és habosodás után is még sokat tágul utólag, a
> szilárdulása alatt, a másik kevésbé vagy alig. Ennek nagy jelentősége van
> pl ajtó- és ablaktokok berakásánál. Ha a tágulós fajtával csinálják, és
> nem támasztják ki a tokot, akkorát tud összenyomni rajta, hogy jöhet az
> asztalos, különben becsukhatatlan. De a hungarocell felragasztásánál is
> volt, hogy nem jól támasztottam ki, és 4-5 centit kinyomta a táblát a
> rosszabb fajta.

-----------------------------
kerestem a google-val a
poliurtán + "utólagos térfogatnövekedés"
szókombinációt

és összesen csak 1 találatot hozott :-(

NE SZÖKJÖN A MELEG AZ ABLAK KÖRÜL SEM! - épülettár
A purhab esetében a keverék a poliuretán, a gáz alkotórészek pedig propán és bután
.. A magas kihozatal mellett az alacsony utólagos térfogatnövekedés, ...
http://www.epulettar.hu/cikk/21748.aspx - 48k
mi a fenével (szókombinációval) keressek?