[Epitesz-barkacs] hálózati zavarok, szennyezés Re: eltűnnek a hagyományos izzólámpák

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 10., Sze, 08:15:52 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.12.10. 06:15:20 +1h-kor írta:

> már megint lemaradtam valamiről. mi ez a baromság? Tervezet, vagy
> elfogadott tv.?

************
a jogalkotástan (jogi egyetem 9. félévi anyagában)

Jogi nyelv:
Négy rétege van:
 4. A jogász és a laikus kommunikációjában használt nyelv

 a jogi szaknyelv és köznyelv birkózik egymással:
„A jogalkotónak filozófusként kell gondolkodnia és parasztként kell beszélnie.”
A parlamenti jogalkotás (a jogi végzettség nélküli LAIKUSOK a 386 tag 95%-a,
a törvényeket ők fogadják el, mint "laikus parasztok") cinikus szlogenje ma:
ha nem tetszik, majd támadjátok meg!

Rudolf von Jhering német jogász mondta: a jó törvényalkotó filozófusként gondolkozzék,
és paraszt módjára beszéljen.

nálunk rossz törvényalkotók vannak!!!
(Az egymást követő jogi bakik tanulságait senki sem vonja le. )