[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 11., Cs, 21:15:52 CET

A következő érdemi üzenet:

> EV-kent nekilatni egy-egy munkanak, aztan rogton meg is szuntetni ezt a
> statuszt, aztan ha van ujabb megbizas, ujra nekilatni, ujra
> megszuntetni...

> Szerintetek ez mukodhet?

Szerintem jogi akadalya nincs a dolognak.
Legfeljebb anyagi es adminisztracios ...

EV igazolvany kivaltasahoz minden esetben
szuksege lesz erkolcsire, valamint minden
esetben fizetnie kell az eljarasi dijat is.
Ez "csak" kb. 12.300,-Ft.

Ezen kivul csak a rengeteg adminisztracio
jut eszembe, amit persze maga is megcsianlhat,
ha tudja. Vagy majd begyakorolja
Mondjuk - tobbek kozott - ilyen hulyeseg
jut eszembe, mint a megszunest kovetoen
beadott NYENYI ...

Anelkul, hogy tovabb reszleteznenk, en
nemigen hiszem, hogy rovid (1-2 honap)
idotartamra erdemes lenne megszakitani ...