[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 12:00:57 CET

A 180-190W teljesítmény (a gép szerint) nálam egy olyan edzés volt, ahol
leadtam 1 óra alatt 2-3 kilót. Ezt nem hiszem, hogy a nem hozzászokott
ember meg tudná egyáltalán csinálni, de hogy ezzel tartós otthoni
áramfejlesztésre nem lehet számolni, az biztos.
Sajnos ez az edzőterem már megszűnt (A1), mert lemennék újra, csak a
teszt kedvéért. Volt ott több is ebből a spéci bringából, és -érzésre
legalábbis- egyformán mértek. De van itt a közelben egy másik edzőterem,
jófajta gyaloglógéppel, meg lépcsőzőgépekkel, lehet hogy valamelyik este
leugrom kipróbálni.

Gábor