[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 18:03:43 CET

vajk fekete wrote:
> telikereket max palyan hasznalnak. nagyon erzekeny az oldalszelre.

Valóban, erre nem is gondoltam. De mintha a túrdefranszon :-) is láttam
volna nem keveset. Nem lehet, hogy mégis használják máshol is?

> viszont grammanias kereken szokasos a keveskullos radialis fuzes.
> tehat osszesen mondjuk 12-18db kullo, es nincs keresztezes, teljesen
> sugariranyban all.

Hát ez elég ciki, ezt szerintem erőteljes nyomatékkal ki lehet csinálni.

> kiporges meg normalis aszfalton nincs szerintem. marhanagy az erokar,
> bo 30 centi!

Hát épp ezért, ha valakiben bőséggel van szufla, akkor vagy kipörgeti,
vagy törik a küllők környéke. Versenyeken gondolom azért nincs ilyesmi,
mert nem szokás olyan áttétellel kerekezni, amilyennel egy átlagbicajos
hegymenetben. Már sétáltam ilyen mellett, ő 2-szer annyit tekert, mint
amennyit én léptem. :)