[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 15., H, 14:46:39 CET

telikereket max palyan hasznalnak. nagyon erzekeny az oldalszelre.

viszont grammanias kereken szokasos a keveskullos radialis fuzes. tehat osszesen mondjuk 12-18db kullo, es nincs keresztezes, teljesen sugariranyban all.

kiporges meg normalis aszfalton nincs szerintem. marhanagy az erokar, bo 30 centi!

vajk