[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 12:49:13 CET

Remélem, jól emlékszem ezekre a Wattszámokra, már jó sok éve volt :(

A futás talán annyival hatékonyabb, hogy ott ki tudja használni a
beépített rugók (inak) energiatároló képességét. Egyszer láttam erről
egy filmet, hogy bizonyos néger népek ezért sikeresebbek a
futószámokban, mint mások, mert nagyon rugalmasak ezek a szerkezetek bennük.

Gábor