[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 12:59:30 CET

Saját össztömegem legyen 110 kiló, az idő 30másodperc.
Akkor az 1900x17/30? Létezik, hogy több, mint 1000W? És ezt lényegében
combból és farizomból adom le, akkor még hol van a többi...

Lehetne ilyen áramfejlesztőt is csinálni, hogy felhozok valamit a 4.-re,
amit egy csigán leengedek szépen lassan, és azzal töltök egy akksit. Így
fél perc alatt megtermelném az egész napi világításra valót :) Ha
áramszünet van (mint most amerókában, hogy letépte az ólmos eső a
villanyvezetékeket), a kazánom egész napi üzemeltetését is megoldhatnám
1-2 fordulóból :)

Gábor