[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 13:15:38 CET

On 19 Dec 2008 at 12:50, jhidvegi wrote:
> Elég lenne, de kiszámoltam, ha vaslemezb~Nl vannak 80mm széles
> lemezcsíkokból bordák pl rá keményforrasztva, akkor nagyon nagy a
> h~Nfokesés a lemezeken. Ha rézlemezb~Nl van, az még mindig forrasztható,
> akkor sokkal jobb, de iszonyú drága. Alut meg csak tényleg
> mechanikusan lehet odavarázsolni.
Sajnos az alu sem lett olcsobb.

> Az oldallemezbe nem lehet hornyokat
> marni, mert max másfeles lemezr~Nl van szó. A ragasztás rettent~N
> bizonytalan egy korrozív helyen. Ha leszakad az egész, cseszhetem, és
> biztosan tovább dolgoznak vele, és tönkremegy a masina.
Egyreszt biztos csinalnek bele hovedelmet, ami lekapcsolja az
egesz ketyeret, ha tulmelegszik.
Masreszt nem lehet azt az oldallemezt vastagitani?

Esetleg pont vagy mas hegesztessel rogziteni lemezeket, vagy pl.
redonysin profilt? Az kb. 2.3 cm magas, lemezbol hajlitott U
profil.

Valahol nem lehet kapni azt a hullamos acellemezt, amibol valaha
a boltok redonye volt? Neked vegul is csak az a fontos, hogy
nojon a holeado felulet.
Ha nem kizarolag vaslemezbol lehet az oldalfal, akkor alu
trapezhullamlemezbol is csinalhatnad, profiltol fuggoen, legalabb
megduplazna a feluletet.

Ilyen uzemekben mindig van kozponti elszivo berendezes. Nem
irhatod elo, hogy a berendezest be kell kotni az elszivo
rendszerbe? Akkor lehetne kenyszerhutessel szamolni anelkul, hogy
Neked kene korroziv kornyezetbe ventilatort barkacsolnod.

Pillanatnyilag kifogytam az otletekbol, de azert csak szorgosan
gyujtsd a libakat :-)

udv

szepygab