[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 13:29:38 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Egyreszt biztos csinalnek bele hovedelmet, ami lekapcsolja az
> egesz ketyeret, ha tulmelegszik.

Attól még ugyanúgy el kell mennem a helyszínre, hogy orvosoljam a
problémát, ezt mindenképpen el szeretném kerülni.

> Masreszt nem lehet azt az oldallemezt vastagitani?

Ne csináld már, így is rohadt nehéz a holmi! :-) egy mondjuk 4-es vaslemez
már nagyon gáz. És ebbe még mindig nem tudom, hogy rögzülne megbízhatóan
egy alulemez.

> Esetleg pont vagy mas hegesztessel rogziteni lemezeket, vagy pl.

Vaslemez ponthegesztéses odarögzítését kipróbáltam. Jó lett, de úgy
eldobta magát az egész lemez, hogy rossz volt nézni. De mint írtam, a vas
nem jó hővezető, nem tudja leadni a hőt. Alu jó lenne, de azt nem tudom
jól kontaktálni. A réz odaforrasztható, de ménkű drága és nehéz.

> redonysin profilt? Az kb. 2.3 cm magas, lemezbol hajlitott U
> profil.

Kicsi. Kell nekem a sima lemezhez képest olyan 6-8-szoros felület növelés.

> Valahol nem lehet kapni azt a hullamos acellemezt, amibol valaha
> a boltok redonye volt?

Azt biztos lehet kapni (talán), de az nem lenne jó, kicsi a plusz felület.

> Ilyen uzemekben mindig van kozponti elszivo berendezes. Nem
> irhatod elo, hogy a berendezest be kell kotni az elszivo
> rendszerbe?

Az nem lenne jó, mert ha bekötik, akkor a dzsuvás levegő fog átáramolni
rajta. Tizedannyi idő alatt fog szétkorrodálódni. Sehol nem kötik be az
áramforrásokat semmiféle légrendszerbe. Erre nem számíthatok. Legjobb
esetben külön helyiségbe rakják.

> Pillanatnyilag kifogytam az otletekbol, de azert csak szorgosan
> gyujtsd a libakat :-)

:-)) Azért köszönöm, hogy foglalkoztál vele. Előbb-utóbb majdcsak akad
valami ötletem.